Wasmachine vat vlam in Huizen

Huizen - In een woning aan de Piet Heinstraat heeft donderdagmiddag een brand gewoed in de kelder van een woning. Dat meldt 112 Aktueel. De brandweer kreeg om kwart voor drie de melding en was snel ter plaatse. Een wasmachine in de kelder van de woning bleek in brand te zijn gevlogen. De brandweer had de brand al vrij snel onder controle. De bewoners van de woning wisten tijdig de woning te verlaten. Wel had een bewoonster rook ingeademd. De bewoonster is in de ambulance nagekeken, maar hoefde niet mee naar het ziekenhuis. De brandweer heeft de woning geventileerd waarna zij weer terugkeerde naar de kazerne.

Bron: 112 Aktueel