Na vijftien jaar in de lokale politiek komt er een einde aan de politieke loopbaan van Hugo Bellaart in Gooise Meren. De VVD draagt hem niet opnieuw voor als wethouder in het nieuwe college. Daarmee sluit hij een periode af waarin hij zich bezighield met onder meer woningbouw, ruimtelijke ordening, natuur en milieu. Hoe kijkt hij terug op die jaren? We bespreken het met Hugo Bellaart.
